Onsdag

God kväll!
Sitter och slösurfar i soffan och väntar på M som är ute på en löprunda. Själv har jag tränat spänning och core idag. Ni som känner oss sedan tidigare vet att vi var allt annat än träningsmänniskor. Men det är tydligen aldrig för sent att ändra sig. M springer halvmaror och jag börjar bli stammis på gymmet ( med tanke på att jag har betalat för detta kort under ett par år utan att knappt sätta foten på gymmet så ha jag lite att ta igen…) det är riktigt gott! Idag var jag lite allmänt avmätt, trött och irriterad när jag kom hem – men efter ett träningspass är jag som en ny människa. Härlig känsla! Och det känns skönt i hela kroppen under själva träningen. En ny känsla för mig som typ alltid genomlidit de få pass jag utsatt mig för… Målet för semestern är att komma igång med löpträning och när sommaren är slut är målet 5 km? Go me!

Igår hade jag planerat in lite vila, men både M och jag behövde röra på oss efter en heldag på kontoret/ i bilen så vi tog med oss A2 på promenad på ön. Eller vi gick och A2 sparkade med sin spark. Trickspark är det som gäller just nu – han sparkar och truckar mest hela tiden. Och så jämför de undersidorna för att se vem som ”grindat” (tror jag det heter…måste uppdatera mig på skatesnacket känner jag…) mest… Det är tydligen häftigt – om det är någon som har koll på den här världen, vänligen briefa mig 🙂 Ett givet mål på semestern är iaf actionparken

I morgon blir det full dag på jobbet och ev en bit in på kvällen, men på fredag kl 15 börjar semestern, så det gör ingenting! Vi ser fram emot fyra veckors ledighet tillsammans hela familjen och därefter har jag och grabbarna ytterligare två veckor ledigt. Najs!

Från gårdagens promenad

20130703-222634.jpg

20130703-222730.jpg

20130703-222743.jpg

20130703-222755.jpg

20130703-222817.jpg

Kommentera

