Äntligen!

Hej vare går (och sen får jag en fortsättninsfras i huvudet som vare sig lämpar sig i bloggen eller i sammanhanget, men den hör liksom ihop på nåt sätt…)
NU är äntligen fibern inkopplad och även vi på öarna har alltså tagit klivet in i nutiden. Kvällens aktivitet består helt enkelt av att slösurfa och njuta av att det inte tar år att uppdatera en sida :-).

Anser mig dessutom ha gjort mig förtjänt av lite slötid. Efter jobbet sladdade jag hem och bytte om och tog med mig grannen till gymmet. 45 spinning och därefter 30 minuter core. OMG vilken taskig kondis och otränad kropp jag har – men det ska det bli ändring på. Grannen har lurat in mig på äventyr jag i ett svagt ögonblick tackade ja till… Tjejklassikern 2014/15! Med tanke på min nuvarande fysik är det mycket jobb kvar, men jag är för första gången på 38 år riktigt peppar och sugen på att komma igång med träningen! Det finns alltså en överhängande risk att det kommer fler käcka träningsinlägg i framtiden.

Go me!

20130626-213129.jpg

20130626-213145.jpg

20130626-213205.jpg
Ska man hänga på i det är tempot ett tag till vill det till att motionera 🙂

Kommentera

