Lördag kväll

Gav upp jobbandet för idag vid 19 och styrde kosan hemåt. Jag har nästan hunnit med vad jag tänkt mig idag, men inte riktigt… Blir en tur i morgon också. Sen ska jag var ledig i 1,5 vecka. Inte fy skam direkt.

Kom hem till det här

20130615-210147.jpg
Inte riktigt vad jag såg fram emot men det kompenserades av detta

20130615-210300.jpg
God middag och jordgubbar (svenska står det, jag är tveksam…) med glass. Kan man be om mer?

Nu har hela familjen och kompis krupit upp i soffan och på tv:n spelas Röjar Ralf och till det lördagsgodis. Om jag inte somnar av utmattning snart så somnar jag av paltkoma.

Ha en trevlig kväll!

Kommentera

