Baksidan med bussåkandet

Alltså bussarna går tätt under de tider kontorsarbetare normalt åker till och från jobbet. Jag har dock inte lärt mig att man måste planera sitt åkande om man råkar jobba över en kväll… Vilket får till följd att jag gick från jobbet 20:15 och kommer hem 22:30. De gångerna skulle jag lätt rösta för en bro mellan fastlandet och öarna… Naja, jag får en chans att lyssna på min ljudbok och att uppdatera mig om vad som händer i den stora vida världen under tiden.

Väl hemma blir det att störta i säng. I morgon bitti är det uppstigning samtidigt som solen. Flyget går till Stockholm 06:40… Kursledarutbildning väntar. Intressant och förhoppningsvis inspirerande!

Tjing!

Kommentera

