Igen?

God kväll kära vänner. Tänkte chocka min trogna skara följare (jag ser på statistiken att det faktiskt är några som kikar in här trots min frånvaro) med ytterligare ett inlägg idag.

Jag vet inte vad det är – alltid när jag har som mest att göra på jobbet – då infinner sig lusten att göra hundra olika saker, bl.a. att blogga, och att städa, och att sy, och jag undrar om jag inte skulle lära mig att virka också. Ja ni fattar. Fler som har den tendensen?

Dagen idag har dock inte bjudit på så mycket överflöd av fritid, men bussen till och från jobbet bjuder på gott om tid att drömma om roliga projekt. Och snart är värsta jobbpuckeln (deklarationerna…) över för den här gången och då känns det helt plötsligt som man har oceaner med tid.

I morgon väntar ännu en hektisk dag, så det är dags att lägga ner huvudet på kudden. God natt!

20130603-232140.jpgTur att helgen bjöd på ledighet och fint väder så vi kunde ladda batterierna!

Kommentera

