Lördag förmiddag

Den här lördagen får både plus och minus så här långt
vattenläcka. på väg till simskolan gjorde att jag fick plocka fram mina obefintliga lokalsinne, vilket i sin tur resulterade i att vi inte ens hade kommit fram när simskolan pågått halva tiden. Vi åkte därför hem…
+ jag hittar på Hisingen nu 😉
-jag har ännu inte fått dagens första kaffe…
+ det är toppenväder så jag tänker ta mig en kopp i solskenet så snart vi kommit hem.

Övriga planer för dagen är att bränna ris med grannarna och avsluta med middag. Trevligt. Vad är ni en lördag som denna?

En reaktion på ”Lördag förmiddag

  1. När jag bodde i Malmö(2000/2001) lite pre smartphones så hade jag med mitt obefitnliga lokalsinne en utriven stadskarta ur telefonkatalogen i fickan;)

Kommentera

