Min nya lilla leksak
Jag har länge suktat efter en kompaktakmera som jag alltid kan ha med mig, men har inte kunnat bestämma mig. Men när Canon släppte den här visste jag att jag hade hittat rätt (föregångaren var ett av de alternativ jag valde mellan) Jag kör vanligtvis Nikon så det tar ett tag innan jag hittat alla knappar och funktioner så än så länge har det bara varit auto-foton men jag är imponerad så här långt. Kolla bara in den här bilden som är tagen på frihand utan blixt…

Taget på frihand utan blixt

Kommentera

