Rensat

Har varit helt orkeslös och tömd på energi ett tag, men i slutet på förra veckan insåg jag helt plötsligt vad det var som slukade all min energi. I går tog jag tag i saken och nu kan jag förhoppningsvis lägga en distans mellan allt det energiskukande och fokusera på allt glatt och trevligt istället! Det var en stor lättnad när jag tagit tag i frågan – och det syntes uppenbarligen att jag gick med lättare steg för jag fick kommentarer på dagis vid barnhämtning att det strålade om mig. Kul att höra!

Om man är lite trött och tråkig kan man inte annat än bli glad åt en liten kille på väg till mustasckalas!

20120404-072808.jpg

Kommentera

