Sannolikt en helt vanlig onsdag

Inspirerad av bästa Emillie tar vi tag i bloggandet igen 🙂

Efter två dagars vabbande – eller en dags vobbande och en dags vabbande är jag tillbaka på jobbet igen. Just nu sitter jag på färjan på väg till Landvetter och Stockholm. Vi åket hem i morgon igen. Två konsulter i familjen kräver sin logistik ibland. Det gör det säkerligen i alla familjer med småbarn dör båda föräldrarna arbetar iofs… Vi har löst det hela genom att skicka bokningar till varandra via outlook… Känns lite distanserat inland, men jag lovar vi har testat alla möjliga olika varianter och den här har funkar bäst hittills.

Nu ska jag luta mig tillbaka i sätet de sista få minuterna av färjeturen och lyssna på morgonradion. (och hopad att jag inte slumrar till – det har hänt, men det är ett annat inlägg ;-)).

Vad ska ni hitta på idag?

Gårdagens projekt:

20120328-065350.jpg

Kommentera

