Ny vecka… Igen…

Jag ger upp! Skrev ett långt inlägg som bara försvann *morr* så det här blir en förkortad variant…

20111128-223047.jpg

20111128-223102.jpg

20111128-223118.jpg
3D-bio med pappa är lycka när tråkmamma sitter hemma och jobbar. Kompis som sover över – ännu mer lycka! Pepparkaksbak och adventsmys gör helgen komplett!
Blåsten gjorde tyvärr att vi inte kunde krydda helgen med adventsmarknad, men vi gjorde det bästa av det. Mycket lek blev det med både Batman, Clone troppers och Darth Vader på besök.

Nu sitter jag och laddar inför en föreläsning i morgon inför 250 pers. Det kittlar lite… I morgon kväll är jag dock tillbaka till mitt vanliga jag igen 🙂

En reaktion på ”Ny vecka… Igen…

  1. Föreläsningen grejar du galant Bea du är en mycket klok och kompetent kvinna! Vad handlade den om? Kan tänka mig att det storma på på ön, jag tyckte det blåste på fastlandet och då bor vi inte när kusten ju:/

Kommentera

