Luleå en måndagkväll i januari…

Har landat lååångt norr upp i Sverige. Märkligt nog är det vare sig kallare eller mycket mer snö här än hemmavid. Men måste erkänna att snön är mycket finare här – alldeles vit och fin och ligger så fint på träden. Det är så man önskar att man hade hasat med sig kameran – men å andra sidan kommer jag inte att kunna vistas utomhus de fem minuter som de ev har dagsljus i morgon ;-). Får helt enkelt samla bilderna i minnesbanken istället och ta fram när ja kommer hem till blötsnön och isen i Götet.

Har käkat middag med kollegan – en supergod italienskinspirerad hamburgare med en vitlöksaioli to die for! Hoppas för publikens skull att det är långt mellan första rad och podiet i morgon…

Nu har jag krupit ner i min hotellsäng och ligger och slöglor på CSI – har tagit med några härliga tidningar och en bok så jag ska nog kunna slå ihjäl den här kvällen också – men först ska jag ringa mannen och kolla läget.

En reaktion på ”Luleå en måndagkväll i januari…

  1. Godnatt däruppe i norr! Som sagt det är fint att längta och lite egentid gör en ju faktiskt gott ibland. Jag sticker till Lyon med några kollegor i början på mars, hoppas på tre nätters ostörd sömn;)
    kram!

Kommentera

