Boktips – kanske…

Har precis läst färdigt ”Fyrvaktaren” av Camilla Läckberg (jo jag har hunnit klämma in lite skönlitteratur mellan alla lagar, rättsfall och ställningstaganden som skulle lagras i hjärnan tillkursen i förra veckan).

Tyvärr är jag inte jätteimponerad av denna den sjunde delen i hennes serie om poliserna i Fjällbacka. Det börjar kännas som man kan hennes story nu och den här boken var inget undantag tyvärr. Jag läste den ändå från pärm till pärm så den var inte kass på något sätt och gillar man hennes böcker kan man absolut läsa den – men jag är tveksam till att jag kommer läsa eventuella uppföljare i fortsättningen.

Har ni några bra boktips för en som försöker vänja sig av vid att somna med tv:n på…

Tjing!

En reaktion på ”Boktips – kanske…

  1. Yippie du bloggar ju så det ryker om det;) Jag rekomenderar varmt allt av Unni Drougge(speciellt Lutherska badet). Min karl läste Fågelbovägen av Sara Kadefors och Mig äger ingen av Åsa Linderborg vet att han tyckte dom var mycket bra!

    Ditt nästa inlägg med Rekordbyrån är ju skitkul haha, åh vad jag längtar tills Skorpan börjar snacka(utgår från att hon blir minst lika pratglad och rolig som sin mor;)

Kommentera

