Alive and kicking

Ett litet avbrott i bloggandet igen… Det är bara att inse att jag är periodare 😉

Sedan förra inlägget har jag hunnit med att förbereda min kurs som jag höll på Mallorca i förra veckan. En trevlig kurs på ett mycket trevligt ställe – varmt och gott. 25-28 grader varje dag och strålande solsken *underbart*. Vet dock inte vad ni gjort med lilla Sverige under tiden jag varit borta – det är ju höst här nu 😉 Bladen har ändrat färg och det är vantläge på morgnarna… Jaja har ju en liten trip till Vietnam att se fram emot i slutet av november så jag skall nog stå ut den här hösten också.

Har också börjat vänja mig vid att gå hem halv tre på eftermiddagarna. Inte för att det innebär så mycket mer kvalitetstid med grabbarna  – de är oftast hos någon kompis och leker eller också hyser vi allmänt dagis hemma hos oss. Men det är kul! Det är roligt att de har många kompisar och det är roligt att lära känna deras kompisar. Och faktum är – jag hinner mycket mer när de har kompisar hemma så det är en win-win-situation som jag ser det.

Ikväll vankas det frisöbesök för mig – ska bli trevligt att bli lite ompysslad och tillfixad.

En reaktion på ”Alive and kicking

  1. Fasen va kul att höra lite från dig igen och vad ni styr med! Åh det lät inte fel med Maliis o inte Vietnam heller för den delen!
    kram!

Kommentera

