Trött på mina kläder…

Så igår klickade jag hem lite välbehövlig påfyllning från HM – här kommer ett axplock 😉


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com

5 reaktioner på ”Trött på mina kläder…

  1. Snajdigt fru Hultman snajdigt som fan! Lite stolt blir jag allt att jag hittade en klänning du gillade:) Jag säger det osar milfig karriärskvinna om din nya garderob;)

  2. jaa det blir riktigt mysigt för honom i höst med sånna fina kläder 🙂 Jag hoppas verkligen att vi ses i morgon!! Håller tummarna!!!! Kramar

  3. Rebecka hittade några kaffesäckar ifrån Bolivia som hon sydde tröjor av till mig! Värmer gott nu i höst, kanske kliar gott oxå! Ha det bra / Kramar ifrån Salle.

Kommentera

