Sommarläsning!

Sommaren är lästid! Jag fullkomligt slukar böcker under sommaren – resten av året tar jag mig liksom inte tid…

På nattduksbordet den här sommaren ligger följande böcker…

Voyager; Diana Gabaldon
Pojke försvunnen; Anna Jansson
Outlander; Diana Gabaldon
I den innersta kretsen; Viveca Sten
Höstoffer; Mons Kallentoft
Först när givaren är död; Anna Jansson
En plats i solen; Liza Marklund
Dragonfly in Amber; Diana Gabaldon
Den dubbla tystnaden; Mari Jungstedt
Dead until dark; Charlaine Harris

Alla bilderna är lånade från http://www.adlibris.se.

Vad läser ni i sommar (eller annars med för den delen)?

En reaktion på ”Sommarläsning!

  1. Just för tillfället blir det inte mycket läst alls, när man väl har en lugn stund hinner man inte;) Men annars är jag en riktigt sommarläsare jag med, allra helst på utlandssemester. Jag är en sucker för deckare och biografier. Det senaste jag läste nu var en förlossningsförberedelsebok(gjorde ingen nytta) nu har jag en näve broschyrer från BVC om smakportioner och vaccin bl a:)

Kommentera

