En liten fundering…

Vad är det med tandläkare och tider? Idag hade jag första morgontiden och då tänkte jag att då om någon gång borde de väl vars i tid – men icke sa nicke… Tio minuter fick jag vänta… What? Har det en egen tandläkartid eller ställer de helt enkelt klockan tio minuter efter på pin tji?? Undrar stressad småbarnsmamma som egentligen borde varit på jobbet i en timme nu…

(förra gången jag var hos tandläkaren fick jag telefonsamtal när jag satt i väntrummet. Det var tandläkaren som ringde och undrade var jag var… Och jo jag hade anmält mig i receptionen… Stenkoll 😉 I övrigt har jag inget emot tandläkare – de är säkert snälla och trevliga människor som alla andra – men passa tider det kan de inte.

4 reaktioner på ”En liten fundering…

  1. Herregud! Håller med dig. Sådär var det hos min barnmorska. Första gången satt vi och väntade i 55 min, ingen kom och bad om ursäkt eller förklarade varför det dröjde. Trots att man anmält sin närvaro. Följande gånger var det bara 15-20 min sent(varje gång).
    Kramar på dig!

  2. Jag skulle bli mkt tacksam om du hjälpte mej med bloggen. Vi får se om vi får tid 🙂 Grattis i efterskott förresten. Var det 25 du fyllde? 😉 Vi ses i natt! Kramar

Kommentera

