Blommor, blommor, blommor…

Idag kunde jag inte hålla mig längre… Har spanat i den här butiken ända sedan Petra rekommenderade den på sin blogg… sååå fina blommor till scrapbooking. Och som vanligt när det gäller mig så har jag lite svårt att begränsa mig när det gäler pysselsaker så det blev en liten hög som klickades hem… Kommer att ha pappersblommor ända fram till pensionen misstänker jag 😉 Nu är det bara att vänta på att de dimper ner i brevlådan – sen skall här skapas :). Det har faktiskt blivit en del skapande på sistone – har lite svårt att sätta mig själv här hemma av någon anledning, men nu har jag och några kompisar infört pysselträffar en gång i månaden – ett ypperligt sätt att få lite trevlig egentid. Är bara väldigt dålig på att visa några alster. Är för lat för att skanna in dem så jag får ta mig i kragen någon dag och fota dem istället.

I dag har jag haft lite ompysslingstid iaf – var hos frissan efter jobbet. Lite ljusare hårfär och en klippning och så lite öskvaller förstås. Underbart!

I morgon är tanken att jag skall påbörja en ny utmaning i linje med vår sundare kosthållning… rapport kommer 😉

I väntan på mina pappersblommor kommer här några riktiga från mammas och pappas trädgård 🙂

Kommentera

