Snabb uppdatering

Helgen som gick var hela familjen i Danmark på Legoland och Lalandia – ett paradis för småbarnsföräldrar och barnen med för den delen. Tyvärr lyckades jag släpa med mig ett illviligt virus som satt sig på halsen och gör att jag nog kan sikta på beach 2010 iaf eftersom det enda jag får i mig är fn och annan glass och lite te…( rent önsketänkande, men det får man kosta på sig när man är ynklig). Återkommer när orken är tillbaka 😉

3 reaktioner på ”Snabb uppdatering

  1. Stella tjatar om Legoland, vi har sagt att vi ska försöka ta oss dit nästa år. Hur var Lalandia då? Bra eller anus? Krya på dig! kram

  2. Tråkigt att du blivit sjuk. Det är ju typiskt när man är iväg och vill ha det gott.
    Jag är hemma med febrig, extremt gnällig 9 åring. Nu gnäller hon dock inte mycket, för trots att klockan bara är 18.50, har hon somnat för natten.
    Krya på dig! Kram!

  3. AJ faan ja det är inget vidare o vara sjuk, vi har klarat oss ganska bra iaf senaste månaden. Själv har jag börjat använda datorn lite mer o skaffade tom egen mail adress för ett par veckor sedan, ha ha ha inte illa va? Bättre sent än aldrig! Du får krya på dig o hälsa fam.

Kommentera

