Söndagsfunderingar

Är det inte fascinerande – jag går och funderar hela dagen på vad jag skall pyssla med på kvällen – om det så är att scrappa, redigera foton, etc… och jag ser fram emot när lugnet lägara sig i huset och tiden finns…Men när jag väl har egentid – då är jag så trött att jag oftast inte kommer längre än till soffan… Säger jag lite så där lagom söndagsbitter 😉 Men konstaterar glatt att kommande vecka bara innebär två dagars jobb och en liten minisemester med familjen – troligtvis den energiinjektion jag  behöver 🙂

En reaktion på ”Söndagsfunderingar

Kommentera

