På väg…

Är helt fascinerad – sitter på en buss  – på väg upp till LKPG för att fira systeryster som har fyllt 30 och nu firar det med stor baluns – och det är bara att starta datorn och koppla upp sig – sen vips har man fyra timmar att vara effektiv på 😉 Får se hur långt vi kommer innan tröttheten slår till 😉

Familjen lämnade jag hemma eftersom A1 börjar simskola idag och det kan man ju bara inte missa. de verkade dock inte särskilt ledsna över att jag åkte iväg – de försäkrade sig dock om att de inte skulle behöva åka till dagis idag…

Hoppas att ni får en trevlig helg – det ska jag ha!

 

.

En reaktion på ”På väg…

  1. Och snart får du komma tillbaka igen! Längtar som en tok nu, känns vrållänge fast det bara är 6 dagar kvar (jag räknar från fredagen när vi börjar fixa). Och så längtar jag efter ditt sällskap också!
    Kram / Petra

Kommentera

