Första dagen!

funny pictures of cats with captions

I brist på egna bilder att lägga upp…

Idag var första dagen på nya jobbet och även om jag hoppade upp som en fjäder i morse så fanns det andra som inte gjorde det 😉 Det är tufft att avsluta semestern 😉 Nävars, de var jätteduktiga allihop – M har redan jobbat ett par dar så han är redan inkörd på nya tider och för A2 var det relativt normal uppstigning, men även A1 – den lille sömntutan – fann sig i att bli väckt klockan sju. Men det tog inte många sekunder innan det kraschade i sängen ikväll 😀

Jag har haft en toppendag på nya jobbet – trevliga kollegor och en massa spännande uppgifter framöver *jihaaa* Kunde inte vara bättre!

Just nu håller jag på att gå igenom hela sommarens alla bilder (ja fortfarande – det tar sin lilla tid…) och jag har hittat en del guldkorn! Mitt mål är att innan scrapträffen den 5:e september ska ha gåt igenom alla bilder för 2009 – tror ni jag fixar det?

Kommentera

