Nook-paketet

Måste bara visa det underbara månadspaketet som kom idag…nook1

nook2

nook3

nook4

Det är ju helt enkelt underbart! Längtar efter att få sätta tänderna i detta. Dessutom hade de skickat med en liten RAK (random act of kindness) – en hel hög med underbara blommor!! Det är alltid uppskattat med lite oväntade presenter!

Det är några tjejer inne i Göteborg som har dragit igång en studiecirkel som träffas varannan söndagkväll för lite scrap – väldigt trevligt initiativ tycker jag som gladeligen hänger på!! Och nästa träff blir nog på söndag kväll så då får nog detta paket hänga på!

En reaktion på ”Nook-paketet

  1. OMG! Snacka om att jag vill ha!
    Iof vill ha allt du har där nere i lägenheten, hela din lilla hörna. Det är en dröm för någon som scrapar!
    du har ju lösen till vissa inlägg, om det inte är något jag ska läsa förstår jag, annars tänkte jag höra om jag kunde få lösenet:) Men annars förstår jag givetvis:)! Saknar er alla! Puss Och Kram

Kommentera

