Har sorterat

Blev lite inspirerad på Linköpingsträffen att äntligen få ordning på alla band jag sparat på mig under alla år… Det här blev resultatet:

band1

Nu saknas bara en ring att hålla ihop alla påsar. Någon som vet var man kan få tag på en sådan?? Ni vet typ en sådan ring som banden man hade på sig på idrotten hängde på… Makes any sense??

6 reaktioner på ”Har sorterat

  1. De finns att köpa på Bauhaus! Tror de kallade dem för vaktmästarring eller nåt liknande. Finns i olika storlekar.

  2. Jag har 2 extra ringar, som jag inte använder. Vill du att jag ska skicka en till dig?
    Annars köpte jag mina på Bauhaus.

    Ha en härlig dag!!
    Kram / Petra

    1. Oh ja jättegärna!!
      Kul att man kan ha Bauhaus till nåt också 😉 M tycker det är jättekul att jag äntligen funnit intresse i att åka till Biltema, Clas Ohlsson och nu då Bauhaus – sen att vi inte befinner oss på samma del av varuhuset spelar mindre roll *hehe*

Lämna en kommentar