Nytt beroende…

Har fått upp ögonen för Tim Holtz och alla hans produkter. Har länge inte ens tittat åt hans saker, men sen började jag dels kika på några av hans videos på You Tube, dels har jag börjat få upp ögonen för charms och andra små dekorationer, och jag måste erkänna att jag är heeeelt såld. (Inser att detta kommer att bli kostsamt ;-). Kolla in collagestämplarna *dregel* och julstämplarna… Tänk vad mycket fint man kan skapa med dem *tänker*

Men jag har några frågor – Är det någon som vet vem som har störst Tim Holtz/Ranger sortiment? – Vem har störst charms sortiment??

Kommentera

