Tips!!!

Om du känner att du har lite tid över i höst och tycker om fotografering och bildbehandling – då kan jag varmt rekommendera kursen i bildbehandling som jag har gått under året. Det är otroligt lärorikt och spännande! Och det allra bästa – all undervisning sker via nätet – d.v.s. man kan titta på det när det passar en själv OCH det är GRATIS!! Låter det intressant? Kika in här.

Jag har redan anmält mig till fotokursen som startar i höst – sååå spännande. Längtar efter att få lära mig lite mer om fotografering!

Kommentera

