Tillbaka till verkligheten igen ;-)

Nu har jag äntligen (om ni frågar min omgivning, jag hade gärna läst en del till eller tre…) avslutat Twilight sagan… Jag är helt såld och rekommenderar de verkligen! Det är klart, de lär nog inte vinna nobelpriset i litteratur eller gå till världshistorien som en klassiker, men som tidsfördriv och verklighetsflykt var de underbara! Och det bästa av allt – om en månad kommer första filmen *dregel* Gissa vem som kommer hänga på låset *hehe* Ja, jag vet att den precis gått på bio, men bio-besök som inte innefattar följande kategorier:

  • tecknat
  • robotar
  • monster
  • bilar
  • superhjältar
  • talande djur

är tyvärr inte så vanligt förekommande för tillfället…

Det är är hela serien – varje bild är länkad till adlibris där jag även lånat bilderna (borde nästan få provision 😉

bok1bok2bok3bok-4

Jag fortsätter dock min vampyrorgie med följande bok…

lat-den-ratte-komma-in En av fördelarna med att vara mellan två jobb är att man faktiskt orkar läsa mer än tre rader på kvällarna 😉

Återkommer med rapport från helgen som var!

Kommentera

