Ännu en helg full med scrap!

I helgen var det så dags för scrapträff i Linköping igen!  Superkul som vanligt och jag fick faktiskt en del gjort. Det bjöds på en massa trevliga tävlingar, god mat, trevliga butiker att handla i (även om jag faktiskt måste erkänna att jag är aningens mättad på nya saker så här tredje helgen i rad ;-)) men framför allt trevligt sällskap!! Jag delade bord med Petra, Rosario, och Martina (dags att skaffa en blogg snart va ;-). Det var otroligt roligt att dela bord med er – ni är sådana inspirationskällor – inte bara scrapmässigt!

Jag lyckades faktiskt åstadkomma en del också:

Först ut är en LO om min äldste son som inte alltid uppskattar att ha en mamma som släpar runt på kameran vart hon än går 😉 Då kan man få så här ”bra” bilder. Ett av mina bästa förvärv i helgen var Fiskars threading water punch (köpt hos Handarbeta) som jag gjort bården runt fotomattan med. Rekommenderas varmt och användes flitigt i helgen!

sluta

Nästa projekt är också om A1 som alltid ska göra som Blixten Mc Queen när han väl vill vara med på foto… Katchiing! Det här pappret ,som tillverkats av October Afternoon – min favoritpapperstillverkare för tillfället (om ni ändå går in på länken – kolla in deras nya kollektioner *dregel*), har jag letat mig fördärvad efter – visste att det skulle passa super till A1:s tröja… Är vanligtvis inget fan av papper med sådana käcka mönster, men här var det givet!

katchiing

Och en liten närbild på de goa monstrena

katchiing-narbild

Bortse från den lilla svarta pricken som följt med nere i högra hörnet – den hör inte hit…

Nästa alster är bilder från vår semester i somras när vi hyrde en stuga på Savannen på Ölands djurpark. Detta var vad vi hade utanför dörren! Även här fick den nya stansen jobba lite…

utanfor-var-dorr

Sist ut för idag är en LO om A2 och att han älskar att rita – helst ska det vara målarböcker och det får inte vara en gnutta vitt kvar – då är den inte färdig… Den underbara kronan är även den inköpt på Handarbeta. Har, efter att ha delat bord med mästarinnan på detaljer, fått upp ögonen för dekorationer som jag tidigare inte trott varit för mig… Känner ett uppdämt behov av att inhandla charms och andra spännande dekorationer *ähum*

 

 

arvid-ritar-narbildarvid-ritar

Det var allt för nu! Återkommer med alstrena från kryssningen… Nu är det dags att laga middag… Jag måste erkänna att jag fallit offer för produktplaceringen i affären idag… Precis innanför dörren hade de ställt upp Blixten-pasta… Tror ni det går hem här?

En reaktion på ”Ännu en helg full med scrap!

  1. Så mycket fint du hann göra i helgen! Själv är jag supernöjd med helgen, så himla kul att jag redan längtar till höstens träff…

    Jag sprang till Inkywings precis när mässan började, såg att hon hade en enda liten stans kvar, och den ville jag ha! Det blir verkligen snyggt och väldigt smidigt att använda.
    Kram, Sandra

Kommentera

