Mars-kit

Jag prenumererar på ett månadskit med scrapsaker från en amerikansk webbutik som heter My Scrapbook Nook. Varje månad kommer det hem ett paket fullt med härliga scrapsaker… De är alltid välkomponerade och fyllda med nyheter. Rekommenderas varmt!

Det här paketet är snart på väg hem till mig! *dregel*

nook-march

Synd att det inte hinner komma innan helgen bara 😉

3 reaktioner på ”Mars-kit

  1. Vad kul att jag äntligen hittade hit…jag har ju envisats med att hålla koll på familjebloggen-den som inte är så aktiv- hi hi…Nu har ju även jag nått att följa. Trevligt!

  2. Vilka härliga scrapsaker! Själv är jag magsjuk igen, så inget att se fram mot här…. Jag har lite dåligt samvete. Jag lånade en scrapbok av dig för ca 3år sedan, som fortfarande står i min bokhylla. Jag ska förska komma ihåg att ge den till Rebis
    Kram

Kommentera

