Melodifestivalen

Ok – jag har hamnat framför melodifestivalen och återigen undrar jag varför jag tittat på detta frivilligt… Musikupplevelsen är ju inte fantastisk direkt… eller vad sägs om Lou Bega imitatören 😉 Klädupplevelsen är minst sagt annorlunda… typ  body över tights a la Susanne Lanefeldt eller BWO:s wannabe astronaut outfit… Ett och annat skratt får man sig iaf 😉 Och jag måste erkänna att jag har väldigt svårt att ta Petra Mede på något som helst allvar efter att ha sett henne som plastikkirurg i ”Hjälp” (som hon gör helt suveränt!) Jag har sagt det förut och jag säger det igen – detta är sista året jag tittar på melodifestivalen 😉

Kommentera

