Hur svårt kan det vara…

Vi har haft det stora laptopen på reparation sedan förra veckan – i fredags fick vi en lapp med ett nummer vi skulle ringa för att bestämma leveranstipdunkt. då bestämdes att de skulle komma med datorn idag mellan klockan 17 och 21… De syns fortfarande inte till… kan man inte ens ringa om man upptäcker att man inte kommer att hinna *grrr* Och jag som hade sett fram emot att få redigera lite bilder och slutföra min kurs i digital bildbehandling… Håll tummarna för att den kommer i morgon – för det börjar bli ont om tid nu .Måste ha tillgång till Photoshop för att slutföra kursen och det har jag ju givetvis bara på den datoran… Dessutom fotar jag numera bara i RAW och då måste jag har PS bara för att kunna se bilderna – dagens I-landsprobelm jag ve, men hu så irriterande…

Kommentera

