Packad och "klar"

Tror aldrig att jag någonsin känt mig nöjd med min scrap-packning till någon träff – antingena har man med för mycket eller för lite (brukar dock inte vara fallet för mig…) Jag har som vanligt med mig två ”tvättpåsar” och får inte ens plats med albumet… så något ska jag väl lyckas knåpa ihop under helgen 😉 Hoppas bara att mina foton har kommit fram till Vikingstad. Brukar alltid skicka dem dit inför en träff, dels för att få en extra dag (annars skulle jag ha behövt dem här tills idag) dels för att jag inte skall kunna glömma dem…

Nu ska jag krypa i säng och drömma sött om träffen på lördag!

Cya!

Kommentera

