Håll i hatten för här kommer en rejäl uppdatering!

Har samlat mig och fotat mina alster idag – det blev faktiskt ett gäng. Alla är inte 100% färdiga insåg jag idag när jag fotade dem – några saknar någon deko, någon saknar titel (ups) och flera saknar journaling… Men det kommer någon dag… Hrm…

Nog om det här kommer de (blir flera inlägg):


En LO som gjordes för nästan ett år sedan. Den stora gejen förra sommaren var att köra racerbil och det kan göras på många olika sätt 😉


Stora ”barnen” (kan knappast tituleras barn längre ;-)) spexar på semestern för två år sedan. Första gången jag testade ett nytt format. Urkul – det kommer jag garanterat göra igen!! Har bara inte hittat något bra liggande album till dessa.


En alldeles nygjord LO med papper och decos från ett gammalt månadspaket från Lifetimemoments som jag aldrig trodde att jag skulle använda… Min yngste son är en sådan badkruka och det var jag ju tvungen att dokumentera 😉


Också en gammal LO… Tänk hur man kan se ut efter ett enda ynka litet ballerinakex…

Kommentera

