Forts del 4 (sista)


Första månadspaketet från scrapbook Nook – såååå underbart!! Bara älskade de papprena från October Afternoon!


Barnskratt är väl det bästa som finns!


Lille A i djupa tankar med den typiska finurliga blicken – garanterat något otyg på gång…

Ännu en cykel LO… Märks det att cykla är favoritsysselsättningen…


Insåg precis att ja glömt titel på denna – den skall står du & jag i en av rutorna…

Ja, det var en liten uppdatering… Inspiration till Layouterna har jag hämtat från många olika ställen, men är tyvärr väldigt dålig på att anteckna var jag sett något. så Tusen tack alla scrappare som visar sina alster på bloggar etc – det är en underbar inspirationskälla! Jag tar tacksamt emot kommentarer på mina alster 😉

Kram
/B

Kommentera

