Forts del 3


Går i pappas fotspår… Första gången jag använt dimensionals(kommer inte på vad det heter på svenska. Stjärnorna är fästa med sådana, men det syns nog dåligt på bilden. det kommer jag absolut göra oftare – vilken härlig effekt det ger!


en liten väska att förvara färdiga kort som ännu ej nått någon mottagare. Jag är ingen kortmänniska, men har grejat med en del kort under sommaren nu och det är riktigt roligt. Tror dock att denna lilla väska kommer att räcka ett tag. Har gjort väskan efter den här beskrivningen.


Yngsta tjejen. Även denna i 6*12 (eller är det 12*6???)


En LO som fortfarande saknar journaling, men som handlar om att man har så många principer (bl.a. då ang godis) innan man får barn, men att man släpper lite på dem med första barnet och ännu mer med andra barnet…


Mina prinsar… Tyvärr inga superkort framkallningsmässigt. Framkallade dem hos Fuji – vilket jag aldrig kommer att göra om. Så missnöjd med framkallningarna…

Kommentera

