Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Petra

Regler:
– Beskriv först reglerna
– Svara på alla frågor
– Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
– Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
– Tagga mina uppladdade foton
– Börja opertaion omorganisering i barnens lekrum
– Städa
– Planera och laga middag till våra gäster ikväll
– Äta middag och dricka vin med trevligt sällskap

Vad gjorde du för 10 år sedan?
– Pluggade till affärsjurist, jobbade extra på en gruppbostad.

Ställen du bott på?
– Linköping
– Vikingstad
– Linköping igen
– Mjölby
– Hönö

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
– Ge bort pengar! Både till närmaste släkten och till välgörande ändamål.
– Jag skulle bygga ett nytt större hus till min familj.
– Jag skulle resa MYCKET.
– Jobba lite lagom, sisådär halvtid och sedan skulle jag bara göra saker som jag tycker om – typ scrappa, fota, plugga saker bara för skojs skull, umgås med familjen ja, ni fattar…
– Shoppa!

Jag utmanar alla som läser detta (och som inte svarat tidigare).

Kram
/B

Kommentera

