Semestern bokad!!


Japp! 4 dagar på Öland blir årets semester! Ja, borta vill säga – jag ska vara ledig i nio veckor sammanlagt så liiite mer semester blir det 😉 Vi har en del föräldrardagar kvar för A2 och det är rätt gött på sommaren.

Idag har vi alltså bokat en stuga på Ölands djurpark. Vi ska bo på safaricampen – tror att kidsen kommer älska det! Ser fram emot det massor och hoppas att vi kan träffa tjejerna mycket när vi är där! Ser så fram emot att få träffa lille Nate också. Har sett bilder på honom och han är sååå söt!

Innan Ölandstrippen blir det en helg i Västervik tillsammans med vänner. Bättre start på semestern kan man väl inte ha?!

Bilderna ovan är tagna för snart två veckor sedan när vi var en sväng i Fredrikshamn. Vi åkte Stena Line färja dit och bodde på nåt Scandic Hotell med badland mitt i hotellet. Det var trevligt att komma iväg en sväng, men det blir rätt intensivt när det inte finns så mycket att sysselsätta barnen med. Man kan ju inte ligga i vattnet precis hela tiden…

I helgen som gick var vi i Östergötland och firade farbror som fyllde 50 år. En mycket trevlig tillställning (- men med tanke på hur många presentkort han fick på kläder så måste han tro att vi tycker han är väldigt illa klädd…)

I övrigt så är det jobb, jobb och åter jobb… Jag hinner inte ens vara ledig på helgerna just nu… det är körigt, men jag vet att det tar slut i mitten på juni (den köriga perioden alltså) och sedan är det bara två veckor kvar tills semestern… Men samtidigt är det otroligt roligt just nu – jag älskar när det är fart och fläkt på jobbet och när dagarna bara swischar iväg – superkul. Jag blir bara mer och mer övertygad om att jag har hittat rätt jobb!

God Natt!!

/B

2 reaktioner på ”Semestern bokad!!

  1. Längtar tills ni kommer! Vi saknar er ❤ Pussa på mina bröder från mig! / Louise

Kommentera

