Före och efter bilder!

Halloj!
Så har det återigen gått en månad sen jag skrev något sist. Och detta trots att det varit relativt lugnt på jobbet. Men det är väl kanske så – har man det vääääldigt hektiskt ett tag, så tar det nog ett tag att ta igen sig…

Allt är iaf bra med oss. Vi längtar till våren, solen och värmen – men tro det eller ej – det var faktiskt helt vindstilla här igår… Och idag lyste solen från en klarblå himmel. Då är det gött att bo vid havet!!

Idag har vi firat M med lite tårta. Present fick han förra veckan redan… en ny kaffebryggare. Vi tyckte den gamla hade gjort sitt och att det var dags att uppgradera oss lite. Så nu får vi supergott kaffe!!

Häromdagen var A2 på välbehövligt frisörbesök. Hade dragit mig för det är bra tag, för han var inte så samarbetsvillig förra gången… Men det här gången var han en ängel. Satt precis knäpptyst hela tiden i mitt knä. Här kommer några bilder!

Ha det!

/B

En reaktion på ”Före och efter bilder!

  1. Vad fin han blev, men jag tycker han var rätt söt med det yviga håret också!
    Jag saknar ditt bloggande, även på din privata sida. Skulle vilja se om du hittar på något scrappigt eller inte 😉
    Kram!

Kommentera

