Uppdatering…

Som vanligt ligger jag av mig lite med bloggandet när det är mycket runt omkring… Det har varit hysteriskt mycket att göra på jobbet ett tag (vilket iofs är görskoj) plus att A2 har varit sjuk (feber och förkyld, inget allvarligt). Men det gör att det blir inte så mycket gjort på kvällarna när man kommer hem. De sista veckorna har det faktiskt varit jobb även hemma… Men nu är det liiiite lugnare igen. De två senaste helgerna har vi iaf tagit det lugnt. Bara tagit dagarna som de kommit – varit ute på promenader och pysslat hemmavid. Sånt som inte hinns med på vardagarna… Vi har nog behövt det allihopa – det är mastigt med fulla jobb/dagisveckor. Man hinner inte ses många minuter varje dag…

I går var jag hemma med barnen eftersom Arvid hade feber i helgen och då insåg jag hur trött jag var på att vara hemma innan jag gick tillbaka till jobbet. Vi hade iofs en mysig dag hemma men kidsen blir lite lätt uttråkade av att bara vara hemma en hel dag. Man kan ju inte göra så mycket med en febrig tvååring… Men jag lyckades faktiskt få en bild på grabbarna tillsammans – det är inte ofta de sitter stilla så länge tillsammans på samma ställe att man ens hinner få fram kameran… Men igår lyckades jag faktiskt (med lite hjälp av favoritprogrammet ”LazyTown”…)
Håll till godo!
(trodde jag ja, blogger vill visst inte ladda upp min bild idag – återkommer med den ;-))

Kram
B – som ska gå och väcka M som visst nattat både A2 och sig själv 😉

Kommentera

