hoho




Oj, oj härinne ekar det tomt… Jag har inte hunnit med att skapa så mycket heller tyvärr, men några alster har jag som jag inte visat. Det översta är ett memory som jag gjorde tillsammans med min 3-åring en dag när det (återigen) var så himla trist väder (läs storm, hagel och drivis ;-)) att vi inte kunde gå ut och han behövde aktiveras lite. Det visade sig att han var en hejar på att limma och stansa med fyrkantspunchen. Min QK tång var aningen för tuff utmaning för honom, men det var skoj att välja färger och ta ur och sätta dit diesen. Vi höll oss sysselsatta nästan en hel dag med det. Nu väntar korten bara på laminering så nästa gång det är så trist väder kan vi kanske spela med dem också 😉

Sedan en LO från nyåret. Fotade fyrverkerier för glatta livet – fast utan stativ vilket är en miss (visste jag iofs, men hann inte ta fram det just då)

Längst ner är en vanlig målarfärgsburk (oanvänt givetvis…) som jag klätt om till en trevlig liten godisburk till jul.

I dag har jag äntligen fått sisat pappret till bildbehandlingskursen! Tjoho!! Och jag har redan tagit mig igenom första lektionen. Intressant, men mest för att inse att jag nog faktiskt kan en del photoshop redan, fast jag inte tycker det… Men en del schyssta tips fick man – framförallt snabbtangenter och så som är smidiga att kunna.

I helgen är det scrapträff i Linköping!! Ska bli otroligt roligt. Har insett att jag mer eller mindre är beroende av dessa träffar för att jag skall få någonting gjort. Hemma finns det så mycket annat som pockar på uppmärksamhet. Men på fredag bär det av!! I morgon kväll skall jag kolla igenom foton etc så jag hinner få dem framkallade tills på fredag.

Kram!

Bea

Posted by Picasa
Kommentera

