Julstämning

Idag är det bara 12 dagar kvar till julafton och julstämningen börjar bli påtaglig. (Eller som kille på radion sa idag när jag åkte hem – idag är det den tolfte, då är det alltså lika många dagar kvar till julafton som det var den 1 december *hehe* Förstod ju vad han menade, men det blev lite tokigt…) Julen för mig handlar mycket om just stämningen. Alla färger, dofter och ljus sprider en slags värme – vilket är välbehövligt så här års när det blir mörkt klockan tre och man knappt kan gå utanför dörren innan man fryser nästippen av sig… Men se det positivt – nu är det bara nio dagar kvar tills det vänder och blir ljust igen *jihaa*

Lo:n ovan är ett DT-alster för Bumblebee , och allt material finns givetvis i butiken. Kolla gärna in deras blog för att se vad vi åstadkommer!!! Tyvärr har jag bara tid att skapa och fota på kvällarna nu, vilket är anledningen till att bilden är så knäpp i färgerna. Jag måste verkligen ta tag i att lära mig scanna layouterna för det ser inte skojig ut. Bakgrunden är egentligen kritvit…sen kan ni ju tänka er resten 😉

Naja, nu ska jag surfa runt på recept.nu en ny favoritsajt, jag som älskar att samla på recept 😉 (att jag sedan sällan gör något av dem är en annan sak – skyller på att jag fortfarande inte – trots idogt tjatande – har någon KitchenAid som är ett absolut måste *hehe*)

Kram!

Posted by Picasa
3 reaktioner på ”Julstämning

  1. Åh, den är jättefin! Så kul att se att det händer något här på bloggen också… (ingen pik alls 🙂 )
    Ser fram emot en träff när du är hemma. Saknar våra samtal.
    Kram!

  2. Hej vännen!
    Vad kul att jag hittat din blogg! Den är bokmärkt nu, så nu missar jag inget av ditt skapande! Tjoho!
    Tack själv för oerhört trevligt sällskap på Hisingen! Det gör vi om!
    *kram*

Kommentera

