Jihaaa!

De här vackra blommorna fick jag av min underbare man häromdagen – han har sina bra stunder 😉

Jag hoppar och skuttar av glädje – har precis fått reda på att jag är antagen till en bildredigeringskurs som börjar i januari. Det är en kvartsfartskurs på Jönköpings universitet och all undervisning sker via nätet så den är helt på distans. Ska bli såååå kul!! Vet inte riktigt när jag ska hinna med bara – men, men det finns ju 24 timmar på dygnet, varför sova bort en fjärdedel 😉

Idag är vi tillbaka i vanliga gängor igen – alla har varit på jobb eller dagis. Så skönt även om man glömt bort en del av ”tjafset” kring vem hämtar – vem lämnar på dagis etc. Men jag tar tusen gånger hellre det än att någon är sjuk. Och det är nästan så man kan börja nedräkning inför jullovet nu – bara nio arbetsdagar kvar! På torsdag är det luciafirande på grabbarnas dagis – ett på morgonen och ett på eftermiddagen, så då ska både Mats och jag jobba hemma istället. På fredag är det julfest på mitt jobb – det ska bli görskoj! Alltid trevlig att träffa arbetskamrater utanför kontoret.

Nu är det dags för kaffe och skumtomtar i soffan – sen är det scrapping som gäller!!

Kramis

/Bea

Posted by Picasa
2 reaktioner på ”Jihaaa!

  1. Hej Bea!

    Såg att M fått nya ”dyra” leksaker så inte undra på att det kommer blommor! 🙂

    Må väl!

Kommentera

