Japp! Jag har gått och blivit medlem i designteamet för Bumblebee-scrapbooking!! *jihaa* Är görskoj! Linda och Philip som driver butiken är så trevliga och goa! Gött med lite scrappare på nära håll! För att inte tala om en butik på gångavstånd 😉 Det här är alltså mina allra första DT-alster. En otroligt rolig utmaning och jag ser fram emot en rolig och givande DT-tid. Alla tjer i Designteamet träffades hemma hos Linda och Philip för några helger sen – vilket underbart gäng. Skall bli görskoj att jobba tillsammans med er!!

Tyvärr hinner jag inte med så mycket just nu… Mannen har varit sjuk mer eller mindre hela hösten och att försöka rodda runt ett heltidsjobb, hem, två barn och en man som är ”riktigt förkyld” blir det inte så mycket tid över tyvärr. Har knappt hunnit inviga mitt nya scraprum… Men min utmaning till mig själv är att jag skall sitta minst en halvtimme varje dag med antingen scrappande eller typ fotohantering. Ligger grymt efter på framkallningssidan (oxå) Men nu är iaf mannen frisk igen *jiha* så nu ska jag ta igen alla ”förlorad” scraptid!! Och snart är det jul och låååångledigt – då blir det pysslande av!

Trevlig pysselhelg!
/Bea

P.s. någon med siarkunksaper 😉 – jag har förlagt mitt absoluta favoritverktyg som jag använder jämnt (näst efter skärmaskinen) min pincett – någon som kan komma på var jag lagt den? Är säkert något smart ställe – så jag inte ska tappa bort de *pust* – så jag 😉

Posted by Picasa
Kommentera

