Tjoho!!

I morgon är det dags för Scrapträff i Göteborg!! Vi ska hålla på hela helgen och det ska bli såå kul att få träffa alla goa tjejer och få pyssla en hel helg! Är lite oförberedd – det finns inte så mycket tid alltid, men det ska nog gå bra. Återkommer med rapport och alster.

Kom just på att jag inte visat mina alster från träffen i Linköping än… Men de kommer. Det blev faktiskt ett par stycken.

Har en annan grej jag jublar för också, men jag vet inte om det är hemligt än, så jag håller lite tyst om det. Tids nog får ni veta *hemlighetsfull*

Nu blir det Djungelboken och fredagsmys!!

Kram

3 reaktioner på ”Tjoho!!

  1. Åh, äntligen händer det något här! (pik)
    Längtar dock efter att se allt du pysslat och ser fram emot när du lägger upp det.
    Jag ska i alla fall på ”vanlig” scrapträff i helgen, ska bli kul! Nästa gång missar jag, eftersom det är min julbaks-helg… *snart där*
    Kram!

  2. Grattis, såg vad jag misstänker var din hemlighet!

    Hoppas du tänker uppdatera lite vad du hittar på här också! 😉

  3. Tack för en härlig helg! Resan hem gick bra så när som på en liten felkörning… hihi! Hoppas vi ses igen! kram Sanna

Kommentera

