Hoho…

… här ekar det tomt… Dock inte på grund av att jag inte pysslar – gjorde färdigt två lo:s senast i går kväll, men jag har helt enkelt inte ”orkat” scanna eller fota av dem 😦 Mycket av min tid går för tillfället åt att söka nytt jobb och scrappandet blir en tillflykt när man vill tänka på något annat ett tag. Men jag har inte gett upp hoppet om att jag snart ska få en anställning här nere i Götet – och jag har ju alltid kvar min anställning i Östergötland och i ”värsta” fall så får jag börja pendla ett par dagar i veckan – det är inte hela världen även om det givetvis inte är optimalt. men jag lovar att återkomma med mina alster inom kort – är en del att visa faktiskt – och jag har varit inne och premiärshoppat hos Annika på Scrapperiet – sååå mycket läckra grejer – så snart blir det ännu mer gjort 🙂

På lördag ska jag försöka titta förbi hos linköpingsgänget som har scrapträff – är sååå sugen på en scrapträff, men jag blir inte ”av” med grabbarna – och de vill jag INTE ha med på en träff 😉 Mor och far håller som bäst på med en köksrenovering i nya huset så jag är tveksam till att de vill ha grabbarna springande runt där 😉 – men en liten stund ska jag nog lyckas stjäla 😉

Om en vecka så går Mats på semester så då ska jag ta mig lite tid att scanna in allt – så kära bloggläsare (om ni nu inte tröttnat på att det aldrig uppdateras här ;-)) håll ut liiite till, snart kommer det lite nytt 🙂

Sommarkaramar
/Bea

4 reaktioner på ”Hoho…

  1. Halloj! Äntligen har det hänt något nytt här inne (pik)!
    Synd att du missade träffen, det var minst lika trevligt som vanligt.
    Jo, jag har fått både tidning och månadspaket.
    Kram!

  2. Vad trist att du inte kunde komma ifrån och scrappa lite med oss! Vi hade väldigt trevligt, och själv fick jag gjort en hel del. Hoppas på att få se lite nytt här snart då!!

  3. Så himla kul det ska bli nästa helg! Idag har vi haft sista planeringsmötet, så nu är allt under kontroll, bara att scrappa och köra! 🙂 Ses på lördag!

  4. Halloj!
    Jag taggar dig, i och med detta inlägg, att berätta 7 sanningar om dig själv. Du kan läsa på min blogg hur det går till!

    Kram / Petra

Kommentera

