10 år!!


Det knackade precis på dörren och detta var vad som levererades :D! Min man är bäst!!

För tio år sen idag befann vi oss precis nu (kl 16) utanför kyrkan i Vreta Kloster och jag höll på att gå upp i limningen pga att Mats inte hade någon näsduk i fracken… Det måste man ju bara ha 😉 Och är man nervös kan vad som helst reta upp en 😉 Med lite assistans från mamma löstes dock problemet och när klockorna ringde kunde vi skrida upp för altargången – och ni som var med vet att den där näsduken kom väl till pass 😉 Idag är alltså vår tionde bröllopsdag!! Den 31 maj 1997 var en lika fin dag som i dag – solen sken från en klarblå himmel och det var varmt och skönt. Det var en underbar dag på många sätt – även om den gick alldeles för fort. Jag tyckte knappt vi hade börjat äta när någon kom fram och frågade om vi inte snart skulle dra oss tillbaka för gamlingarna var lite sugna på att åka hem (värdparet hade vänligen upplyst om seden att man inte åker före brudparet) och när vi kollade på klockan var den över midnatt 😉 Vi lät gamlingarna gå och fortsatte festen ett tag till… De tio år som passerat sedan dess har varit minst lika underbara som den dagen och jag hoppas på många fler tiotal framöver ❤

Nu ska jag gå och lukta lite på blommorna 😉

Kram

Posted by Picasa
En reaktion på ”10 år!!

  1. GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN!!! Tänk om jag någonsin kunde få såna blommor av min man. Vi firar ju 8 år i år, så ”snart” är det vår tur. Hälsa mannen så mycket från mig!

Kommentera

