Lite nytt

Det här är vad jag pysslat med om kvällarna på sistone 😉 Första gången jag kände ett behov av en Craft Robo eller Silhouette 😉 Det var liiite pilligt att klippa/skära ut bokstäverna, men tack vare den underbara HoneyBee gick det bra! Måste bara säga – vilken supersax *me like* Fonten är Hannibal Lecter.

Axel ”hjälper till” i köket – en vanlig syn här hemma. (fast bilderna är tegna i gamla huset) Är trevligt med lite hjälp – om det inte vore för att man får städa tio gånger mer när han varit med *hehe*

Jag har äntligen tagit tag i juafton 2005… Bilder som legat hur lääänge som helst, men jag såg en LO hos Webmosterhelene som föll mig i smaken (vilket de flesta av hennes lo:s gör – tycker hon är superduktig!)

Nu är det lunchdags här (får passa på medans A sover…)
Kram!

7 reaktioner på ”Lite nytt

  1. Urfina layouter!!!!
    Verkligen bra jobbat med saxen!!!
    Jag håller med -en helt underbart bra sax!

  2. Jättefina LOs! Det är så kul att få lite hjälp i köket, Linn står gäran och hjälper mig att diska… Och dammsuger jag vill hon hålla i slangen, jättesmidigt!

  3. Nämen, scrappar du inget nu? Eller är det kanske bara inte upplagt? Du får väl planera att komma till Linköping något bra datum under sommaren, nu har vi ju planerat in alla träffar!

Kommentera

