Två till :)

Hmm teknikens under – lyckades på nåt sätt få in inmatningsspråk till engelska så det var inte en enda tangent som skrev det jag ville *hehe* Nu är det iaf fixat, så nu kan jag skriva ett riktigt inlägg 😉

Den översta LO:n är Axel och hans kusin på väg till lekplatsen på kusinenes dagis de var så söta – gick där och bubblade om allt möjligt – Och kusinen var så stolt över att få visa sitt dagis. Har liftat lite idéer från Malena på den här – tack för inspirationen! Kan även passa på att tillägga att jag surfar runt på bloggar och annat så mycket att jag sällan vet exakt vem jag fått idén ifrån – ofta är det väl ett hopkok av egna och andras idéer – men om du känner igen din LO utan att jag gett dig cred så är det inte meningen! Så jag vill bara säga – Tack alla som inspirerar mig i mitt skapande!
På den här Lo:n har jag bara stämplat! En orgie i flourishstämplar 😉 Vet inte om slutresultatett blev så bra – men har inte vetat vad jag ska göra av det här kortet så länge – och det var kul att stämpla – nu har jag fått in snitsen på det 😉 Olyckligtvis lyckades jag ju givetvis tappa stämpeldynan nere i högra hörnet precis vid sluttouchen… Får se vad jag gör åt det för det ser för tråkigt ut men har ingen större lust att göra om allt igen… *tänker* Igår beställde jag UV-filter till mina objektiv – är livrädd att det ska komma någon smuts på linsen. Och med två smågrabbar som främsta fotoobjet så är risken överhängande… Beställde från Scandinavian Photo men jag har fortfarande inte fått någon bekräftelse på beställningen – får väl ringa och kolla så att det inte blev någon vajsing på beställningen.

Hej då!

2 reaktioner på ”Två till :)

  1. Vad läckert det var med stämplarna, kul att se lite nytt här inne!
    I helgen har vi scrapträff i Linköping, sitter här och bara längtar…

Kommentera

