Lite nytt!

Tro´t eller ej, men jag har faktiskt varit lite kreativ på sistone – och det är såå kul! Äntligen kan jag sätta mig med ett foto utan skiss – och LO:n bara blir till av sig självt – superkul! Kul också att äntligen våga testa lite – allt är jag givetvis inte nöjd, med – men övning ger färdighet heter det ju;-)

Den här LO:n tog en hel kväll… mest var det stansande av rutor, chalkande och sy som tog tid…Syns inte så bra här, men det är sicksacksöm runt hela ”lapptäcket” och raksöm i ”skarvarna” som stickningar.Pilarna är reva-dies och rubriken (som inte blev rak *morr*) är Calamity Jane Clearstamp från Technique Tuesday. Papprena är från senaste LM-månadspaketet – AMM tror jag att det är. De passade så bra till detta foto – de är både blå (turkos) och rosa.


En mycket snabb LO om de äldre kusinerna – så härlig bild tycker jag. Papper från Making memories Kraftserie, journaling på Heidi Swapp journaling spot och flourish från Autumn Leaves förstås!


Ett riktigt sommarfoto – inte det allra bästa men tycker att det här är det bästa med sommaren – hoppa i vågorna! Även denna en snabb LO – om man bortser från klippandet av blommorna 😉 Blommorna kommer från Cherry Arte papper – i övrigt – CS från Bazzill – fick äntligen tag på kraftcs på mässan!! Journalingspot autumn leaves clearstamp. Den vita pennan är en älskling!! Fått i ett månadspaket från LM!

That’s all folks!

Posted by Picasa
2 reaktioner på ”Lite nytt!

  1. Jättefina! Ska absolut lifta den översta, gillar lapptäckstekniken.
    Här är det lite stiltje på scrapfronten, eftersom jag fortfarande läser som en dåre.

Kommentera

