En riktigt bra dag!

Ja den började inget vidare – grabbarna har fått för sig att det är morgon redan någon gång mellan fyra och fem *gääsp* Men som tur var somnade de om efter lite välling och allmänt tjöt. FM var rätt trist faktiskt – har liksom ingen ork att ta tag inånting just nu – vet inte varför. Tror att jag är lite less på att vara själv hela dagarna. De dagar jag har nåt inplanerat brukar gå som en dans, men de dagar jag inte har nåt att göra är väldigt trista… Sen Axel började på dagis har det inte blivit så många besök på bla öppna förskolan eftersom han slutar på dagis mitt i, så jag har inte träffat jättemycket folk… Får försöka ta mig dit på måndag tror jag.

Men dagen blev bättre efter hand – fick två glädjande sms på raken – inget jag vill berätta här, men det var iaf mycket glädjande för de det rör! Sen ringde de från kontoret här i stan och jag ska på intervju nästa vecka – en tjänst som påminner om den jag har idag, men där jag arbetar med stora företag istället för innan. Håll tummarna i nästa vecka!

Inte nog med det – med posten idag kom en avi om ett paket från Telia – Äntligen ska vi få vårat bredband inkopplat! *tjoho* Den som väntar på något gott väntar oftast alldeles för länge! Egentligen skulle Mats ha gått på föräldramöte på dagis ikväll, men nu får nog jag gå istället så får han mecka bredband – inte mig emot iofs – längtar efter att komma iväg en sväng.

Naja, nu ska jag njuta av lugnet här ett tag innan A2 vaknar och det är dags att hämta A1 från barntimmarna.

Kram

Kommentera

