Mässan!

I helgen var det som sagt stor scrapmässa i GBG och jag var givetvis där tillsammans med P! Så kul och inspirerande – just nu kliar det i fingrarna och idéerna ploppar upp i huvudet – väntar på att det ska bli kväll så jag kan sätta mig med mina nya saker! En hel del nya ”fynd” blev det – QK:s revolution, clearstamps, brads, chipboard, distresser och förstås en stor hög papper. Så ikväll blir det nog mest sorterande 😉 Igår var jag alldeles för trött för att åstadkomma något – slocknade tidigt! Nästa mässa är i mitten på september – och då kommer jag givetvis vara där igen! Kan verkligen rekommendera den här mässan! Men det är lite märkligt – har sett fram emot det här såå länge – och det fanns så mycket att titta på och inspireras av, men när det är över så infinner sig nästan en känsla av tomhet – men som tur var kom den svenska tidningen idag och det satte igån pysselcellerna i hjärnan igen 😉

Nu ser jag fram emot nästa stora scraphändelse – det är mindre än en månad kvar till det stora Scrapeventet i Helsingborg!

En reaktion på ”Mässan!

  1. Nästa gång det är dags för denna mässa ska jag på bröllopsfest. Undrar om det är ok att skippa, det är ju inte ens själva bröllopet? 😉 Eller om jag kan åka på söndagen… Kikade efter er också, AnnaG sa att hon träffat er, men icke att jag hittade er. Vi kom visserligen inte förrän efter kl. 13, men en liten stund var vi ju där samtidigt. Himla kul med mässa i alla fall!

Kommentera

